http://oivala.blogspot.fi/p/vintti_27.html

torstai 13. maaliskuuta 2014

Viikon opetus

Tämä postaus ei sisällä tuoretta  kuvamateriaalia, koska kuvattavat esineet olen jo mielessäni heittänyt roskiin! Sain tänään pajalla opetuksen siitä mitä seuraa kun a) yrittää olla nokkela ja b) mielellään vetää mutkat suoriksi! Olin niin päässyt spreijaamisen makuun, että ajattelin parvekkeen tuplaovienkin hoituvan tuolla inhalla tavalla alta aikayksikön. Teippasin taiten kaikki lasiosat piiloon ja ryhdyin tuumasta toimeen. Oikein monta kerrosta spreijasinkin ja ajattelin, että nyt syntyy valmista. Arvaatteko lopputuloksen? Pari vinkkiä:
Mikään teippaus ei estä spraymaalia kulkeutumasta sinne, missä sitä ei kaivata ( siis tässä tapauksessa ne lasiovet). Oikean lasin korvaava pleksi ei kestä minkäänlaista raaputtamista, ei asetoonia, eikä itse asiassa koko spraymaalia! Miksi kukaan ei (jälleen kerran) pysäyttänyt minua? Tai siis oikeasti, miksi minä en ottanut pensseliä kauniiseen käteen ja unohtanut oikotiet, ne jotka näemmä vievät harhaan...Iso MURRR minulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti